Čeká nás společná konzultace, během které identifikujeme a odhalíme Vaše základní cíle, hodnoty a zodpovíme si základní otázku, co přesně pro koho děláte a v jaké jste fázi. Osobně Vás provedu šablonami a jednotlivými otázkami během individuální konzultace. Pokud se na schůzku předem připravíte, budeme moci společně probrat Vaše dotazy, nápady a strategie.
Podíváme se spolu na systémy a Váš minimálně životaschopný produkt (MVP), kde společně probereme strukturu a rozsah služeb. Pomohu Vám s analýzou požadavků, stanovením cílů, přípravou vývojové roadmapy a vytvořením popisu produktu včetně souhrnu metod vývoje.
Čeká nás konzultace zaměřená na vypracování podnikatelského plánu, kde Vám poskytnu odbornou pomoc s přípravou shrnutí podnikání, popisem činností, analýzou trhu a plánem prodeje a marketingu. Společně vytvoříme solidní základ pro Vaše podnikání.
Co nás čeká tento týden? Vysvětlíme si, co je nutné sledovat, jak a proč. Zaměříme se na stanovení a sledování klíčových metrik (KPI), objasníme si důležité pojmy a nástroje, a naučíme se metody sledování a optimalizace kampaní.
V pátém týdnů Vám vysvětlím, jak na analýzu hodnoty Vašeho produktu a stanovení cen. Poskytnu Vám rady a strategie pro efektivní cenotvorbu a obhajobu hodnoty.
Tento týden se budeme věnovat tvorbě Vaší značky a brand identity. Pomohu Vám poradit nástroje, vytvořit moodboard pro estetickou značku, definovat tón a hlas značky, nebo vybrat vhodný logotyp, barevnou paletu a typografii.
V této fázi se zaměříme na identifikaci a segmentaci Vašich zákazníků. Poskytnu Vám strategické poradenství pro vytvoření databáze segmentů a mapování zákaznické cesty.
Tento týden zacílíme na vytvoření neodolatelné nabídky a efektivního prodejního trychtýře. Pomohu Vám s vytvořením stránky s nabídkou a přistávací strany.
Tento týden se zaměříme na optimalizaci Vašeho času a plánování kvartálních cílů. Poskytnu Vám rady pro efektivní řízení času a vytvoření databáze kvartálních plánů.
Také se budeme soustředit na optimalizaci Vašich marketingových kampaní. Poskytnu Vám rady a strategie pro PPC, GA4 nastavení, emailové sekvence a obsahový kalendář.
Budeme se společně věnovat vytvoření a správě Vašeho klientského portálu. Pomohu Vám s nastavením databáze FAQ, mapy zákazníků, sociálních důkazů, produktů, služeb a pravidel komunikace.
Podíváme se na Vaše klienty, rozebereme jejich chování a připravíme společně možný hodnotný obsah a prostor na scházení = vytvoření a správu Vaší komunitní skupiny. Pomohu Vám definovat cíle a cílové publikum, vybrat platformu a vytvořit pravidla pro podporu interakce.
Tento týden se budeme věnovat řízení a vyhodnocení Vašich obsahových kampaní. Pomohu Vám s vytvořením vize kampaně, stanovením milníků a cílů a vyhodnocením výsledků.
Poslední týden se zaměříme na úspěšné spuštění Vašeho produktu nebo kampaně. Poskytnu Vám strategické poradenství pro přípravu, spuštění a následné kroky po spuštění.