Marketingový audit

790 

Cena marketingového mini auditu je pouhých 450 Kč. Navíc pro prvních 50 osob mám ještě 14 denní přístup do členské sekce, kde získáte podporu v podobě online chatu, kde můžeme probrat Vaše další otázky a postupy, získáte výhradní slevy na všechny služby i produkty a doprovodný obsah, který nenajdete nikde jinde.

25 skladem (dostupné na objednávku)

Katalogové číslo: 25-1 Kategorie: Štítek:

Popis

Marketingový Mini Audit: Optimalizujte svou strategii

Získejte svůj osobní individuální audit, zlepšete svou marketingovou strategii a posilte svou přítomnost online!

Získejte marketingový mini audit, který vám poskytne jasné kroky k optimalizaci vaší marketingové strategie. Tato služba je zmenšenou verzí  plných auditů, nejsou zde zahrnuty konzultace, ale stále obsahuje individuální podporu na celých 14 dní za minimální cenu. Miniaudit je perfektní pro ty, kteří hledají rychlá a účinná vylepšení, individuální podporu a radu odborníka za minimální úsilí a čas.

Co Získáte
  • Přehled kroků k optimalizaci: Jasné a konkrétní doporučení, jak svou strategii vylepšit.
  • Návrh jednoduché strategie: Efektivní plán přizpůsobený vašim potřebám.
  • Posílení SEO: Praktické kroky k vylepšení vaší viditelnosti online.
  • Jednoduchý postup: Přesný návod, co dělat dál pro dosažení lepších výsledků.
Jak to Funguje
  1. Vyplnění dotazníku: Po zakoupení obdržíte na email dotazník, který nám poskytne potřebné informace o vaší aktuální strategii a cílech.
  2. Analýza a audit: Do týdne od odeslání vyplněného dotazníku obdržíte na email detailní audit v PDF formátu.
  3. Implementace doporučení: S pomocí našeho auditu a konzultací můžete začít okamžitě implementovat doporučené změny.
Cena a Omezení

Cena marketingového mini auditu je pouhých 450 Kč. Navíc pro prvních 50 osob mám ještě 14 denní přístup do členské sekce, kde získáte podporu v podobě online chatu, kde můžeme probrat Vaše další otázky a postupy, výhradní slevy na všechny služby i produkty a doprovodný obsah, který nenajdete nikde jinde.

Proč si zvolit miniaudit 
  • Rychlost a efektivita: Získejte výsledky během jednoho týdne.
  • Profesionální podpora: Technická i strategická podpora od odborníka.

Investujte do svého marketingového úspěchu. Objednejte si náš mini audit dnes a začněte svou cestu k lepším výsledkům.

Kontaktní Informace

Pro více informací nebo jakékoli dotazy nás neváhejte kontaktovat na info@kreativlab.cz nebo pomocí kontaktního formuláře


Mini Audit Marketingové Kampaně: Vaše Cesta k Úspěchu

  • Optimalizace: Jasné kroky, jak svou strategii zlepšit.
  • Strategie: Návrh jednoduché, ale účinné marketingové strategie.
  • SEO: Posílení vaší online přítomnosti.

Objednejte si svůj audit, vyplňte krátký dotazník a do týdne (počítejte dříve) máte své informace v mailové schránce.

Marketingový Mini Audit:

Optimalizace vaší marketingové strategie nikdy nebyla jednodušší. Získejte svůj individuální přehled kroků k úspěchu a začněte vylepšovat svůj marketing ještě dnes.


FAQ

Kolik to stojí? Cena mini auditu je 450 Kč.

Jak dlouho to trvá? Audit obdržíte do týdne od vyplnění dotazníku.

Pro koho je služba určena? Pro všechny, kdo chtějí zlepšit svou marketingovou strategii a posílit SEO.

Přihlaste se nyní a získáte profesionální marketingový audit během jednoho týdne!

Osnova auditu

1. Úvod

  • Identifikace firmy a jejího digitálního podpisu

2. Shrnutí současného stavu

  • Síla značky: Stručný popis
  • Sociální sítě: Přehled online přítomnosti
  • Nabídka: Popis cesty k produktům/službám
  • Hlavní zákazníci: Definice cílové skupiny

3. Marketingové strategie a kanály (zde se může tato část lišit v závislosti na Vašich vyplněných informací v dotazníku)

  • Konkurenční výhody: Analýza unikátních prodejních bodů
  • Získávání nových zákazníků: Přehled používaných marketingových kanálů
  • Prodejní proces: Kroky od povědomí po konverzi
  • Udržení zákazníků: Strategie CRM a věrnostní programy

4. Obsahová strategie

  • Typy obsahu: Blogy, videa, webináře, infografiky
  • Cíle komunikace: Povědomí, leady, konverze
  • Příklady kampaní: Odkazy a ukázky marketingových materiálů

5. Výkon (zde se může tato část lišit v závislosti na Vašich vyplněných informací v dotazníku)

  • Nástroje pro měření: Google Analytics, CRM systémy
  • Sledované metriky: Návštěvnost, konverze, ROI, rychlost
  • Vyhodnocování úspěšnosti: SEO

6. Specifické problémy a výzvy

  • Problémy: Identifikace hlavních problémů
  • Výzvy kampaní: Specifické výzvy a problémy v kampaních

7. Doporučení pro zlepšení

  • Optimalizace strategie: Návrhy na zlepšení stávajících metod
  • Nové taktiky: Doporučení pro nové marketingové kanály
  • SEO a online viditelnost: Praktické kroky pro zlepšení SEO
  • Implementace změn: Plán a doporučení kroků

8. Závěr

  • Shrnutí zjištění: Klíčová zjištění z auditu
  • Doporučení a další kroky: Závěrečná doporučení a plán pro další postup
  • Další podpora: Nabídka podpory pro implementaci úprav a změn

Recenze

Zatím zde nejsou žádné recenze.

Buďte první, kdo ohodnotí „Marketingový audit“

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *